"aka" Peet Goodman

P. Szabó István

Teljes test edzés Füredi Nikivel

2017. március 16. - P. Szabó István

Annyira jófejek vagyunk, hogy azt találtuk ki, megajándékozunk benneteket egy frankó teljes testre szóló edzéstervvel, amit amúgy a Nikinek kreáltam mára:) Azért van benne kétszer is vállból tolás meg a hegyállásba emelkedés fekvőtámaszból, meg a vége hasprésnél is súly tartás, mert a Nikinek sok baja van a vállával, mármint azért mert gyenge, ezért csomó mindent erősítunk a vállizület körül. Hát éppen mára ezeket választottam...

Az edzésről pedig annyit érdemes tudni, hogy:

- 10 gyakorlat, méghozzá három körben (azaz háromszor)

- A gyakorlatok hossza 1 perc (40 másodperc aktív, 20 másodperc pihenő)

- A körök közti pihenő mindössze egy perc, így a három kör, azaz a teljes edzés hossza mindössze 32 perc

Természetesen előtte melegítsetek be, a végén pedig nyújtsatok, ahogy kell!

Súly választás:

- Mi 5 kg-os tárcsát használtunk az első gyakorlathoz.

- A kitöréseknél csak 3 kg-os kézisúlyzót.

- A felhúzásnál a Hot Iron szettből csak két 5-kg-os tárcsa volt a rúdon.

- A végén a hasprés-csipőemeléseknél viszont 10 kg-ot nyomott a tárcsa.

Persze azt te tudod a legjobban eldönteni, hogy a te edzettségi szintedhez képest mely súlyok a legideálisabbak.

 

Na hajrá!:)

 

U.i.: Ha valaki esetleg nem értené, hogy jön ki a 10 gyakorlat, annak elárulom, hogy természetesen a kitöréseket is és a "bird-dog"-ot is meg kell csinálni mindkét oldalra, mert ugye ha egy gyakorlat asszimmetrikus, akkor azt valószínűleg nem csak egyik kézre-lábra fogjuk végrehajtani...:O

A bejegyzés trackback címe:

http://pszaboistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4112342993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.